Regulamin
Regulamin sklepu aout.pl
Postanowienia ogólne
- Przedmiotem niniejszego Regulaminu jest regulacja warunków sprzedaży oraz funkcjonowania Sklepu internetowego. Zgodnie z art. 384 Kodeksu Cywilnego przedmiotowy Regulamin jest częścią umowy zawartej ze Sprzedającym.
- Złożenie skutecznego Zamówienia możliwe jest po akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu.
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet, poprzez system sklepowy zamieszczony na stronie internetowej www.aout.pl.
- Właścicielem sklepu internetowego zarejestrowanego pod adresem www.aout.pl jest Piao Kang, e-mail [email protected], prowadząca nierejestrowaną działalność gospodarczą, zwaną dalej Sprzedającym.
- Kupującym może być każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, posługująca się własnym kontem poczty elektronicznej oraz posiadająca podmiotowość prawną uprawniającą ją do dokonywania czynności prawnych zgodnie z przepisami prawa.
- Przez Konsumenta – należy rozumieć osobę fizyczną nabywającą produkty w Sklepie Internetowym, w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego.
- Do podmiotów innych niż Konsumenci nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Informacje zawarte na stronach internetowych Sprzedającego nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego; stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Sprzedający prezentuje cyfrowe zdjęcia oferowanych produktów. Ponadto, dokłada wszelkich starań, aby prezentowane zdjęcia były najwyższej jakości i w najwyższym stopniu odzwierciedlały rzeczywisty stan i kolorystykę prezentowanych produktów.
- Ceny w Sklepie Internetowym Sprzedającego podawane są w złotych polskich (PLN) i stanowią wartość brutto.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w katalogu produktów, wprowadzania nowych produktów do Sklepu Internetowego i usuwania niedostępnych produktów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sprzedającego oraz wprowadzania w nich modyfikacji.
- Właściwości towarów opisane są przy każdym produkcie umieszczonym na poszczególnej stronie sklepu internetowego www.aout.pl. Prosimy Klientów, aby mieli na uwadze, że wyroby jubilerskie mają specyficzne właściwości, w tym, że każdy z takich wyrobów jest niepowtarzalny i minimalnie odróżnia się od innych egzemplarzy takiego samego towaru oraz że są one niewielkich rozmiarów, a ich wizerunki prezentowane w Sklepie mają charakter informacyjny. Informujemy także, że na wygląd towarów ma wpływ rozmiar i ustawienie parametrów monitora.
- Wszystkie ceny produktów w sklepie internetowym www.aout.pl nie zawierają kosztów przesyłki. W przypadku dokonania zamówienia na kwotę od 150 zł sklep www.aout.pl poniesie koszty jednorazowego transportu przesyłką standardową do jednego miejsca wskazanego przez Klienta na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Płatności
- W sklepie www.aout.pl możesz dokonywać płatności poprzez system płatności świadczonych przez firmę Autopay.
Czas realizacji zamówienia
- Zamówienia realizowane są zazwyczaj w ciągu 24h, jednakże zawsze staramy się, by Twoja przesyłka dotarła do Ciebie jak najszybciej.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania każdego zamówienia jeżeli realizacja zamówienia nie będzie możliwa, w tym przypadku Klient dostanie potwierdzenie anulowania zamówienia, a zwrot zapłaconej kwoty zostanie dokonany tą samą metodą płatności, która została użyta w pierwotnej transakcji.
Zwrot i wymiana zakupionego produktu
- Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia wydania produktu bez podawania przyczyny. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Kupujący zwracając towar powinien przesłać Sprzedającemu jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres e-mail: [email protected] w celu uzyskania informacji dotyczących zwrotu. Oświadczenie powinno zawierać Adresata , informację co do odstąpienia od umowy, numer zamówienia i datę zamówienia, Imię i Nazwisko klienta, adres klienta, podpis klienta oraz datę.
- Klient powinien odesłać towar przeznaczony do zwrotu lub wymiany w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu oraz z wszystkimi dodatkowymi akcesoriami, które były dołączone do produktu. Towary wysłane bez oryginalnego opakowania nie zostaną przyjęte do zwrotu. W przypadku towarów wysłanych w uszkodzonych opakowaniach lub z uszkodzonymi akcesoriami, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do potrącenia ich wartości z kwoty zwrotu.
- W przypadku odstąpienia od umowy, na zasadzie wskazanej w pkt. 1, zarówno Sprzedający jak i Klient są zobowiązani do zwrotu wszystkiego, co otrzymali od drugiej strony na mocy zawartej umowy z zastrzeżeniem pkt 6 niniejszego regulaminu.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych dodatkowych kosztów. Oznacza to, że jeśli zwracany produkt kwalifikował Klienta do darmowej dostawy, a teraz jest zwracany, Sprzedawca potrąci koszt wysyłki zgodnie z obowiązującym cennikiem dostępnym na stronie. Sprzedawca zwraca Klientowi należne płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Zwrotem lub wymianą nie są objęte towary otrzymane bezpłatnie w ramach akcji promocyjnych.
- Zwrot zakupu dokonanego w ramach promocji w której kupujący otrzymał bezpłatnie produkt, może zostać wykonany tylko całkowicie wraz z gratisowym produktem. W przeciwnym razie zwrot będzie pomniejszony o faktyczny koszt produktów, otrzymanych gratis, za które nie nastąpiła zapłata.
Reklamacje z tytułu gwarancji
- Reklamacje uznawane są tylko i wyłącznie jeżeli, produkt posiada wadę ukrytą lub nie posiada cech określonych przez producenta.
- Prawo do reklamowania towaru obowiązuje przez 6 miesięcy licząc od dnia otrzymania zamówienia. Czas trwania rękojmi 6 miesięcy.
- Reklamacje mogą być rozpatrzone po odesłaniu produktu, a koszt wysyłki pokrywa klient. Sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenia towaru powstałe w transporcie dokonywanym na zlecenie Klienta.
- Termin na ustosunkowanie się sprzedawcy do złożonej reklamacji wynosi 14 dni kalendarzowych.
- Jeżeli klient odesłał produkt, a reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, Sprzedawca zwraca koszt odesłanych towarów na saldo klienta.
Reklamacje wysłane po terminie gwarancyjnym lub rozpatrzone negatywnie mogą zostać obciążone dodatkową opłatą związaną z odesłaniem towaru do Klienta. Produkty rozpatrzone negatywnie będą odsyłane tylko na wyraźną prośbę Klienta. W innym wypadku produkt zostanie zatrzymany przez sklep.
- Jeżeli produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego, tj.: pęknięcia, złamania, rozciągnięcia, wygięcia, zgniecenia na skutek wynikającej siły zewnętrznej jak i przebarwienia po użyciu środków, które mogą wpływać na powłokę produktu tj: środki czystości, perfumy, kwasy itp. lub produkt jest nie kompletny (brak któregoś z elementów w tym kamieni utraconych w wyniku nieodpowiedniego użytkowania). Gwarancji nie podlegają również:
- powłoki złocone
- utlenianie się metali bez powłoki, objawiające się żółknięciem biżuterii, gdyż jest to naturalny proces zachodzący na metalu w kontakcie z powietrzem.
- każda ingerencja w produkt określana jako: zmiana rozmiaru pierścionka, wymiana kamienia jubilerskiego, grawerowanie powierzchni oraz wszelkiego rodzaju usługi jubilerskiej wykonane przez osoby trzecie
- Reklamacji nie podlegają produkty otrzymane gratis.
Prosimy pamiętać, że z upływem czasu warstwa złota naturalnie się zużywa. Nie jest to wada, lecz normalny proces wynikający z codziennego użytkowania. Pot, chlor, perfumy, związki chemiczne zawarte w niektórych lekach, a także środki czyszczące i polerujące mogą przyspieszać ten proces. Zanik złotej warstwy nie jest zatem wynikiem wady produktu i nie podlega reklamacji.
Opinie w sklepie internetowym Aout.pl
Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.
Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszej wiadomości email Sprzedawca ponawia jednokrotnie wysyłkę wiadomości po siedmiu dniach od wysłania pierwszej wiadomości
Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym i są dostępne dla wszystkich odwiedzających Sklep Internetowy.
Wystawienie opinii nie może być wykorzystywany przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.